Ongeval, wat nu?➜ Bel op het nummer 02/502 47 40
Wij zijn er voor u. Wij zorgen voor een vlotte dienstverlening en correcte afhandeling van uw schadedossier.
- Bel op het nummer 02/502 47 40.
- Als de herstelling langer dan zes uur duurt, krijgt u een vervangwagen ter beschikking (voor een maximumduur van vijf dagen).
- Bel het nummer 0800/38 300 om het schadegeval aan te geven.
- Er wordt onmiddellijk een dossier geopend en een deskundige aangeduid.*
* Volgens de voorwaarden van uw polis.
- Ga onmiddellijk naar uw servicegarage van SKODA Insurance om de herstellingen te laten uitvoeren.
- Vul op de schadeaangifte de gegevens van uw SKODA Insurance garage in en mail ze ons door voor een snelle verwerking of verzend ze per fax of per post.
Klik hier ! - Zodra wij de schadeaangifte ontvangen, wordt er een dossier geopend en een deskundige aangeduid. Die laatste neemt contact met u op om een afspraak te maken.
Hoe uw schadegeval aangeven?
U kan uw schade online aangeven, via dit formulier: ➜ONLINE SCHADEAANGIFTE
Indien niet mogelijk, bezorg ons zo snel mogelijk het Europees aanrijdingsformulier:
- per e-mail (gescand document) naar claims@actel.be
- per fax op het nummer 02/282 68 38
- per post: SKODA Insurance, Koningsstraat 151, 1210 Brussel.
- Of anders als u wenst, vul het schadeformulier voor glasbreuk in en stuur het ons op per e-mail voor een snelle verwerking, per fax of per post.
- ➜ Naar het schadeformulier PDF glasbraak
- De beschadigde ruiten kunnen onmiddellijk hersteld worden door één uw SKODA Insurance service garage, zonder expertise volgens de voorwaarden van uw polis.
- Stuur de factuur naar SKODA Insurance, wij zorgen voor de betaling.
- Geef de diefstal aan bij de bevoegde autoriteiten
- Stuur uw verklaring samen met een kopie van het proces-verbaal naar SKODA Insurance:
- per e-mail (gescand document) naar claims@actel.be
- per fax op het nummer 02/282 68 38
- per post: SKODA Insurance, Koningsstraat 151, 1210 Brussel.
- Een wachttermijn van 30 dagen is van toepassing.